×

We zijn op dit moment gesloten, bekijk de pagina bezoek voor onze openingstijden

Gelukkig hebben we de foto’s nog…

De zaterdag afgekondigde lockdown betekent dat de Walburgiskerk gesloten is voor alle bezoekers. In de afgelopen drie dagen hebben we bezoekers kunnen laten genieten van de opgetuigde kerstbomen, kerststallen en verder aanwezige kerstsfeer. Het organiseren van de kerstfestival is natuurlijk niet voor niets geweest, al hadden we uiteraard gehoopt dat veel meer mensen ervan hadden kunnen genieten, maar Tim heeft gelukkig diverse foto’s gemaakt!

Allen die hebben geholpen het kerstfestival te organiseren, willen we hartelijk danken voor hun inspanningen. Het was hartverwarmend te zien hoe de extra vrijwilligersdiensten met elkaar werden ingevuld. We hopen dat jullie met plezier kunnen terug kijken op hoe we ‘onze’ Walburgiskerk in de kerstsfeer hebben gebracht en jullie daar zelf van hebben kunnen genieten. De ervaringen van dit jaar nemen we mee naar 2022.